Lite om mig..

Namn: Michelle
Kallas: Michan
Intressen: Sjunga, Dansa, Vara med kompisar, Baka, Rita, Skriva, Sitta vid datorn, springa m.m
FavoFärg: Rosa
FavoMat: Tacos, Pizza, Grillad mat, mycket mer
FavoBlomma: Hibiscus
FavoSmycken: Halsband och Klockor
FavoHemsida: www.facebook.com
FavoDjur: Hund!
FavoLäppsyl/glans: Mitt SPRITE läppsyl och Björk & Berries läppglans i smultron, finns på Åhlens, Kicks m.m
FavoGlass: Lakrits Puck
Favogodis-smak: Lakrits
FavoGodis: Djungelvrål
Bästis: Therese, Linnea och Tilde
FavoDricka: Smoothie


De får räcka. Om ni har fler frågor så KOMMENTERA! <3


Kommentarer
Postat av: strumpan

Vilket är ditt favoritsemester land?

Puss

2010-08-09 @ 22:43:13
Postat av: strumpan

Fin blogg föresten!;-)

2010-08-09 @ 22:44:05
Postat av: Anonym

Det är: Italien, Grekland och Spanien :)



Tack :) <3

2010-08-09 @ 23:13:03
Postat av: Michelle!

oj , det var från mig :P

2010-08-09 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0