SHOPPAT!

Yes.

Idag var jag och mamma och shoppa nya saker.

foundation. Åhlens. 140:- (tror jag)

Tunika. Ginatricot 149:- JÄTTENÖJD.


Rosa skön slapp-tröja. Dea axelssons. 37:-:O REA. :P Ser SJUKT stor/bred ut, men den ser  ut så på. :P


Skinnjacka. Vero moda. 500:-
OHoooy. Där blev det svart. :P



Och så har jag köpt 2 linnen från h&m. 49:- st.




Sen åkte vi hem. vi har köpt lite mysgott till ikväll. det är ju LÖRDAG.

Meniallafall så till middag så åt vi kött&potatis och beanesesås. Jammi! Suupergott. men problemet var att jag bet mig sjukt hårt på läpparna. :( Så det gjorde jätteont. Iiinte kuul. :/ Men.. ja. Sen kolla jag och mamma lite på hus. Sen kom therese hem till mig och då gick vi ut och hoppa studsmatta. Bara en pyttestund för sen skulle hon äta.. Så då gick jag hem igen och tog kort på sakerna.. som ni kanske märker. Batteriet till kameran hade tagit slut, så jag fick ladda den. Därför tog det lite tid.. Men nu har det laddats klart.. XD

Men.. Ikväll ska jag och mamma ha en liten SPA kväll.<33 Inte heeelt säkert men jag tror det .Allafall vad jag vill. Bada & fixa sig. kanske bastu? :O ..

Men jag HATAR våran TV. Den är suuuuperstörande. För det hackar hela tiden. :/ så jag vill inte kolla på tv för mycket för man  blir bara irriterad. Ehhööh.

Och våra grannar. Om man kan säga "grannar" Aso, dom som bor nära fyller 40 år. Så snacka om värsta festen där! Dom har fixat ett jättestort partytält och sen har dom fixat en bar och servitriser. Och nu dunkar det lite från musiken där borta.^^ Jobbigt.. Men aja. vill också på FEST. Det är så tråkigt och sitta o göra -i-n-g-e-n-t-i-n-g-. Min granne kan inte för hon har kompis som ska sova över och .. aja. Får ha lite SPA sen. För mamma o pappa sitter nu och kollar på jobbiga TV:n..

MEn nu ska jag nog inte skriva mer. Skriver när jag skriver. :) okej. så läs den imorgon också, tack.


Puss från Michelle den coola<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0