Tebban , Mormor och ett SUPER FYND!

HEjHej.

Jag följde med mamma till Tebban och köpte lite nya saker till mormor till hennes kök.

Och ett par små sockor för 25:- xD

Sen åkte vi till mormor och va där och fick lite pengar ;)

Sen skulle vi slänga lite tidningar i en tidnings insamling. Och där inne hade nån slängt HUUUURR MKT BÖCKER SOM HÄLST!

Asso, men det fanns inga böcker för mig, men bara för mamma,,okej , jag hitta en bok som hätte typ " GrävDödaren" typ xD

så vi åkte hem med en stor påse böcker ;D


fyyyyndiiiismicheeellee

Ge tummen upp till mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0