choklaaadooo

möööms! jag tog en god choklad för att lyxa mig, AS GOTT! <3
Jag har kunnat ställa mig upp och gå till matbordet (7m typ!?) haha , jag åt jättegod mat, det var kött & potatisgratäng + beanesésås. :DDD nyttigt..  hahaa.. men ah, jag har pratat med mamma lite, kollat på TV o gossat med nossesötnoos miimmii. :DD
Och snart eller klockan åtta är det bonde söker fru. jag trodde det hade slutat. :oo men nejnej. det är ju rööuligt och se när vissa skämmer ut sig själva. hahahahaah. <3
Men ah.. jag har haft bra uppdatering idag, ELLERHUR? ;DD (skillnadfrånvissaandra..)
och ni får kommentera meraaaaaaaaaaaaa!

Men nu ska jag kolla på TV och va social med familjen..
MEN DET BLIR INTE SÅ MYCKET BÄTTRE UPPDATERING IDAG, kanske 1 inlägg, vi får se om jag hinner!
Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0