Min hund är fööör sprallig :sss

Mimmi badade & blev klippt.. och såklart  blev hon aaaaaaaaaaaas sprallig efter badet.. så hon sprang runt typ hela huset... :sss så nu är hon trött och ligger och slappar + slickar sina tassar i soffan ! <3
här är mimmiplutt, tog en snabb bild nyss och ladda upp den !
--
Och vetni.. jag har INTE ÄTIT MIDDAG ! :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hahahaha jag märkte det nyss. FAIL! men ska ändå äta snart. theheheh.
Och vi planerar att köpa en SYSTEMKAMERA för att använda i thailand + hemma OFC!! och det är näästan ett måste. :Sss shahaha man måste ju ta snygga bilder. (Y)
Men nu ska jag typ ehm.. ja.. typ kolla TV och chatta (A') o läsa bloggar. yeeeeeah !
¨HÖRS. pussssiiruussii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0