Min dag i stan ...

Jag och denise åkte till STAN vi åkte tunnelbana typ 13-14 stationer, sen gick vi till en FOTOSTUDIO!!! Denise skulle bli fotad, jag liiitegrann, för et var denise som betala. aa. och det gick väll bra! vi har inte fått bildena än utan vi kommer typ få dom imorgon eller under veckan. och för ERAN skull kan jag lägga upp dom då. det var coolt det var asbra fotograf och bilder!
aja ni får väll se sen på bilderna! :)

och när vi kom hem så skulle farmor och farfar komma hit på middag. jag var såklart väldigt trött och ville bara slappa framför TV:n i soffan. :P haha. men jag var ju VRÅLHUNGRIG! hade bara tagit en korv klockan 4 halv 5 efter studio-grejjen. så ja. det blev äppelpaj som farmor gjort. ;) och sen ja.. tv med denise. Nu har denise åkt till niklas. ajaa.. får väll klara mig själv..med min familj. :P

Och jag är ledsen för theos skull, han var tvungen att sälja hans bästavän som va hans ALLT. ;((( jätteledsen för hans skull! <3 =(


Den gula var theos. Söta kiwi..
Stackars dig theo, det är inte kul att få den man älskar att bara försvinna! Men kiwi kommer fortfarande vara kvar i ditt hjärta! Kiwi kommer aldrig glömma dig och du kommer aldrig glömma henne! (L)



(BJUDER PÅ EN BILD PÅ MAAAIIJ.) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0