Min dag!

När jag kom dit till mårmår (MORMOR) vid typ halv 12 så kolla vi på TV lite och satt o prata lite. Sen gick vi och handla. Jag fick en tidning, polkachoklad och en isglass. (; muums.<3 , efter handlingen gick vi upp till hennes lägenhet, och då börja hennes favoprogram, då läste jag tidning och hon kolla i en timme. Sen läste jag tidningen för henne. :)) Sen så åt vi jättegod lunch. suupergottiigott! <3 A, sen sååe,, dansade jag lite för mormor, hon tycker de är kul att kolla när jag dansar. xd hahaha. sen hämta jag gulliga Carla. Vi åkte hem och vi spela spel, lekte kurragömma xp, rita, hon busa, vi fixade en läskig pumpa. ;p </3 o ja, vi hade det väldigt kuuligt. Sen kom hennes mamma och hämta henne, och vi sprang lite i korridoren , och då hoppar vi över en liten livvakt, den låter, så vi skulle göra så den inte låter. Och då fixade hon de många gånger då säger hon stålt: " MAN MÅSTE HA TVÅLAMOD" :P hahahah! lät askuligt!!

Men a, nu sitter jag här o slappar, och nu ska jag gå. Imorgon blir det stan med farmor. det ska bli kul!

Men en bild från idaG:

Caaarla o jaaaeg! <3 

Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0