read from the bottom up.

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

Tjejen: Vill du att jag ska gå?

Killen: Nej, var har du fått det i från? Bara tanken får mig att må dåligt.

Tjejen: Älskar du mig?

Killen: Självklart, alla tider på dygnet.

Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?

Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?

Tjejen: Vill du kyssa mig?

Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.

Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?

Killen: Är du galen? Du känner väl mig?

Tjejen: Kan jag lita på dig?

Killen: Ja älskling.

Tjejen: Älskling.

Läs nu texten nerifrån och upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0