Snart kommer bästis o fikar. :D

Aa, efter våran dans åkte vi hem till henne och åt mellis. Sen tog vi massa webcamerabilder, deras internet funkar inte, strömen knasar, så sen när det kommit tillbaks lägger vi upp bilderna. :)
Snart kommer Therese och Gustav hit o fikar. Duvet therese fyllde ju år den 2 ! så då måste vi ju fira henne också med tårta. så vi blir firade tillsammans. :)

OCh jag har ju tråkiga läxan också jag är tvungen att göra. åååh va jobbigt. D= MEn sånt får man tåla..

Men nu ska jag göra nått annat på datan såe.. ses. :) <3 Säger va jag fick imorgon, orkar nt idag.


Slumpad webb-bild. xd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0