Dethär blir bäst, <333♣

Idag ska jag hitta på nåt kul. Sen lite senare ska min syrra ha fest här hemma för hon fyller år imorgon. Aaa, o då ska jag o min  familj vara hos grannarna hela kvällen, för dom äter middag. ;D sen klockan 8 kommer bästavän hem. :D Å då ska vi ha det så kul! Min bästis bor ju granne med mig ni vet. :) Bästfriendsforever.:):) <3

Sen imorgon då äre söndag. Och då ska alla typ hela släkten komma hit o fyra Denise på födelsedagen. Och lilla sötnowsen Elina kommer! Det ska bli kul. ska jag få springa runt med henne. (1 år) är hon. <333

Nu ska jag äta lite frulle, är extremt hungrig.

(INGENBILD) . . . . . . . .. . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0