FrEeedaaaahhhhh & dans!♥♥♥

Nu tittar jag på idol. REKLAAAM. Idag var det jö dans. Det var kul. Vi sluta halv 1 ida' och jag och gabriella gick ner till dansen. vi var 2 tim tidiga. :P ♥ Så när vi skulle byta om vi skratta typ heela tiden. Vi fick ont i magen. ;D ♥ vi gick och jag köpte ett äpple, en sandwitch och lite godis. Jag åt det på laisings och läste tidningar och babbla i en timme. Sen kom malin o olivia.♥ vi var inne i danssalen och det var kooolsvart! ♥ Man såååg nothing! Men vi sprang och malin hon såg värkligen ingenting. Jag såg, men inte hon. Jag skrämde henne flera gånger o hon blev LIIIV RÄDD! ♥ hahahaha.

Nu börjar idol. Och aja, har på min onepiece som vanligt. Sköööön som *** ♥ Men nu facebook'ar jag och nu ska jag kolla på JAY som idolar.

Redigerar detta inlägg och berättar mer. Bye sålänge.<333♥




TILLBAKS!!!::

Nu äre nån palla, men åå ska släppa ut min hund.vänta..

såååpp.

Amen när jag kom hem var jag med my best freeeeennd. :D ♥

OOO vi satt vi datan o kolla på tv och åt chipeees.♥ Nu är hon hemma hos sig och jag hos mig. 8D ♥

Bilder vi tog ikväll:



Igga meeejjh.♥

haha snygg min ;D ♥


Med min one piece kan man dra upp hela vägen så man ser nooothing :P ♥

Titttööuut.♥





WHAAT?!

*TRYYYCK DAA* ;D ♥♥

-------------

Nu sitter jag på golvet framför TV:n och kollar på idööööul. Har ett idiotiskt myggbett som kliar oooch aaaaåå. Aja. Imrgon är det lördag. får inte sova för länge för då hittar man aldrig på nåått jöe.♥' Ska ringa några frieeends och bestämma nått. :D ♥

Meneeee nu har jag skrivit himlans långt så bajbajjjj. :D Ses imorgon och haregött. :) ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt header!! =D

2010-10-01 @ 21:16:19
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: E M M E H A N D E R S S O N N . B L O G G . S E

åå va söt blogg ! :))

2010-10-01 @ 21:20:00
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emmi: Tacktack.<33 :D

2010-10-01 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0