fridrottsdag & tebban.

Hej.

Idag var det fridrottsdag på tibblevallen, det började med uppvärming, sprang 400 m. Sen var det kast med liten boll, kula sen var det höjdhopp (skulle nt va med på det) sen lunch. Pastasallad och kyckling! :D sen var det 60 meter och jag vann mot alla 6 st. Det var motvind fick tårar i ögonen och jag drogs bak lite av vinden! :( men jag vann ändå. :D

Sen så var det typ 400-800 m och det gick nt så bra för mig, fick ont i foten. :( men aja, Det slutade 13.15 och då gick jag och linnea till tebban och gick runt i TVÅ timmar! är helt slut nu!!!

Jag gjorde en grej på makemybabies.com   en rrolig grej. Testade alla stjärnor och kolla på detta barnet: :P



Vad tycker ni ? :P <33


NU ÄR JAG TRÖTT OcH HAR ONT I HEELA KROPPEN!

ikväll är det humorprogrammet! yihuu! det är kul, sen imorgon är det SOVMORGON!! och simtest..

Ses imorgon.

PuSs.

Kommentarer
Postat av: Storm Hawks

Weird bebis.

2010-10-07 @ 17:52:30
URL: http://www.bluu.bloggplatsen.se
Postat av: M I C H E L L E

hahah i know. :P

2010-10-07 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0