Idag var det kul! :))♥

Ja,

Jag var med martina, en gammal klasskompis. :D det var så kul!

När jag kom dit gick vi ner till hamnen och åt godis, ♥ Vi gick till en lekpark ;P och satt där o prata och åt lite ♥ :)
Vi
 garva ihjäl oss, ;P hahaha. Vi var där i flera timmar och gick och gjorde andra grejer på hamnen xd ♥ Vi hade så kul!
Sen gick vi hem till henne igen, vi satt lite vid datorn och kolla facebook o musik, sen typ sminkade vi oss lite grann och fixade o greja. :) ♥

Sen gick vi ner till näsbypark och köpte en sallad o dela på, xp haha, och när vi satte oss på en bänk där inne, kom johan gående förbi oss, vi garva ihjäl oss, det var tyst där inne så det var bara vi som lät typ, xpp <33
hahah, han gick ifrån, sen kom ninian, (en gammal klasskompis) vi stog där o prata lite, han hade varit sjuk i typ 3 veckor.

A, sen såg vi att klockan var 5, så vi gick hem igen, xp Och då skulle dom på middag, martina aso, så jag gick åkte hem.♥♥
----


Nu är jag hemma. ;P Och jag ska typ äta nu, är mätt efter salladen i näsbypark, sååå,, aja äter sen.

Ska ska jag kolla på nån rolig film och hjälpa mamma med nån pysselgrej. ♥

Så .. kul dag idag har det vart. :DD <3 ♥


Men nu måste jag gå,,, tyvärr har jag ingen bild, för vi kunde inte idag, blev aldrig av. ;P <33

SeS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0