Kommer kanske imorgon.

JA kanske, känner mig lite febrig.. venne om jag orkar.

VI FÅR SE.

Tänkte bjuda på en bild innan jag sticker och gör jävla läxan. -.-' eller neeeejj ;P  


Nu ska jag dra, sen blir det TV sen tidigt läggdags eftersom jag somna 1 igår. 3:

HHAAHHAHA, ni skulle bara se, hahahaha, det är en filt som hänger ner lite från sängen, och haha mimmi min hund drog ner filten en bit, sen la hon sig på den, hahah, ser as kul ut, tog en liten snabb bild på det för ERAN skull så ni kan se :P :

Såg bättre ut förut, xD men aja..

Nu ska jag sticka, vi ses imorgon, antingen på dan eller efter skolan,

och ja, juste, idag såg jag en bra film som hette ¨another Cindrella story, den var riktigt bra

Tips för dig som gillar dans o lite sång. ;DD
 

Ha det gött och glöm inte att fråga!


Kommentarer
Postat av: Erica<3

Jag har också sett den :D<3

2010-10-26 @ 17:12:55
Postat av: M I C H E L L E

Okeej,<33 :DDD

2010-10-26 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0