risgrynsgröt!!

Idag var vi på museeum med klassen. det var ganska tråkigt faktiskt. :P

Nu har jag kollat på biggest loser sverige, det är inte så kuligt. :P <33


Imorgon är det tisdag och gympa, älskar gympan bara om det är INNE!! asså idrott. :P hhahah. gillar nt utegympa. Inne får man ha musik och jag brukar dansa då. :DDD

Nu ska jag gå och lägga mig.

Jag drogar låten fuck you -med -cee lo green.
Asså älskar den, lyssnar på den hela tiden!! </3

Nu ska jag hinna läsa lite av min twilight bok. (a' :D. Snart läst ut den!!

hmm.. vad har man mer o berätta? jag har ätit melon ikväll. (hounung) det är såå smarrigt! :DDD <3
NU ÄR JAG PROPPMÄTT! :)))

Nu ska jag på TOäää, och sen ska jag göra i ordning mig och ja.. skola imorgon. Orka gå upp tidigt.


MIN RUBRIK HANDLADE OM I MORSE, JAG ÅT RISGRYNSGRÖT :D AA, OCH JAG HÖR INTE NÄR MAMMA ROPAR PÅ MIG PÅ MORGONEN FÖR JAG SOVER SÅ DJUPT, OCH JAG HÖRDE I SÖMNEN ATT NÅN SA NÅGONTING MED: RISGRYNSGRÖT. MEN HÖRDE TYP BARA DET. :P HAHA DET ÄR JÄTTEKUL IRL MEN NI FATTAR SÄKERT INGENTING MEN DET VAR BARA SÅ KUL FÖR HON SA: MICHELLE, DET ÄR _RISGRYNSGRÖT_ PÅ BORDET. HAHAHAHA.

aja. :P <333

Nu ska jag dra, mamma tjaatar. :// <3


BYEEE


BILD FRÅN IGÅR:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0