Saknar dig sötnos.<3






Vi måste träffas!! <33 i miss you soo!

Kommentarer
Postat av: Julia - Http://www.julianilssonnn.blogg.se

aaaaaw älskling jag saknar dig mest!

asså du fattar bara inte hur jag mår av att bara tänka på dej jag får en sten i hjärtat av min saknad! <3

älskar dej och saknar dej så jävla mycket!

varje kväll vill jag prata med dej varje kväll vill jag webba varje kväll vill jag vara med diiiig!

pussssss världens finaste tjej! / ♥JULIA♥

2010-10-23 @ 15:09:30
URL: http://Http://www.julianilssonnn.blogg.se
Postat av: M I C H E L L E

Awwwww sööööötnooooooooooos! Tack va gulligt skrivet av dig ooo jag saknar dig såååå mycket me!

guuud vi måste träffas!

Och jaaa, vi ska webba och prata i mick varje kväll (HOPPAS JAG) vi ska få tillbaks våra minnen som förut. vi kan inte tappa kontakten nu! <333

2010-10-23 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0