Fredag & (lite trista saker)

Yes. Det är FREDAG!   Jag var i skolan först som vanligt. Och vi slutade kvart över ett idag. Sen var jag kvar i skolan till 2 ungefär. Sen gick jag till coop och köpte en sandwitch och en blåbärsmuffins. Sen gick jag till laisings och vänta där en TIMME.. hööh.  JA .. Sen kom Olivia och vi gick ner och dansa och såklart med dom andra i gruppen också. Och sen kom MALIN B. (i min klass) Så det var kul att hon var med.

Aja. Efter dansen åkte jag hem. Och jag fick veta att PAPPAAAA fyller år imorgon!!! Men problemet var att jag skulle på bio med: theo, matilde, vendela, niklas och axel.. ^^ Men imorgon ska jag ju fira pappa. Vi ska ha födelsedags middag då. Så då kan jag ju inte gå på bio. ^^ *Men jag fråga om vi kunde byta dag. men det gick tydligen inte för matilde.. ^^  så dom får gå själva då. ha så kul..^^   ÄR lite ledsen över det, men VAD GÖR MAN?!?

Nu glömmer vi det...

och förresten. vi har fixat våran TV , då den är inte hackig längre. YIIIHUU!! är superglad. Och då ska vi ha FREDAGSMYS. :) Det ska bli mysigt. Och då ska vi se om det kommer nått roligt programm också imorn. vi får väl se. :)

Skriver imorgon eller ikväll.

Puss.

PS: Jag tänkte gå och köpa 1 klocka i tebban. Men det blir ALDRIG av. Jag kan gå dit och köpa den på söndag elr nått. VILL SÅ GJÄRNA HA DOM. SÅ HIMLA SNYGGA!!

Vilken färg tycker ni är finast? :) KOMMENTERA!
<3 VÄLJ FÖÖRUTOM VIT. :)


Funderar på blå eller gul. eller rosa förstås. ;P 


Kommentarer
Postat av: fia<§

Rooooooooooosa

2010-09-03 @ 17:54:33
URL: http://fiaweingarten.blogg.se/
Postat av: Micha<3

Okiiiii. Tack. :)

2010-09-03 @ 17:56:00
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag bara <3 dom där klockorna!! VIT ELLER BLÅ!!

2010-09-04 @ 10:19:52
Postat av: Anonym

vrf inte vit för??

2010-09-04 @ 10:20:38
Postat av: Michelle

För vit har jag. ^^



Oki.<3

2010-09-04 @ 11:16:02
Postat av: Anonym

OK <3 >.<

2010-09-07 @ 18:14:11
Postat av: Michelle

^^ :P

2010-09-08 @ 17:27:52

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0