Mums!

Japp. ska äta mat snart.

ajaaa.

Jag har vart i skolan idag (som vanligt.) Inget mer intressant om det. :P


Men iaf, mamma kom och hämta mig efter skolan, vi åkte och kolla in på Carima. (i roslagsnäsby). Och mamma köpte en brun lång tight tunika. Jättesnygg.

Sen var jag duuunderhungrig, så vi gick till coop och köpte en sandwitch och ett äpple.

snart ska vi äta mat. och det blir fläsk-kotlétt. Muuums. Det ska bli gottigott.

Jag har chattat och pratat i mick med axel. och facebook'at såklart. :P

Nu ska jag nog äta..tror jag. :P



Ses<3

Google bild på kotletter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0