Myskväll & dans :O

Haha.


Mamma o pappa var på middag ikväll om kom PRECIS hem. Jag har varit med Denise och Niklas och vi kolla på film först och det var "the last song" supersorglig, och åt godis och chips. Sen så spela vi kort och sen så lärde jag en dans för denise sen lärde denise en dans till mig. Det gick bra men det var ganska svårt,, Vi dansa tills ungefär nu. :P


Nu ska jag gå och lägga mig. Och fråga om mamma o pappa haft det kult på resturangen. ahahhaaha. Förstår ni? om ni inte förstår så sök på: En hälsning" på youtube, så fattar ni hahah.

Men,, ikväll var det en mysig och en svettig kväll. :P

Men nu ska jag dra. Är trött vill SOVAA. godnatt hörrnii!!


Kommentera gjärna om var ni gjorde ikväll och .. ja. :) vad ni vill och va ni tyckte om inlägget.


O justee!! Jag var ju hos moa idag. heela dagen. och innan jag åkte dit så tog jag och denise massa bilder. Men har inte fått dom en till min data, så jag lägger upp dom imorgon!

Puss från michan.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0