tebban & god mat. :)

Hej.

Jag och mamma var i tebban för att hitta nått snyggt. Jag hitta en kofta och bruna stövlar. Ni vet sånna mjuka lena och sjöna. Hittar dom nt på internet och orkar inte ta kort nu. Men det är köpt på Kappahl.

Aja, sen så gick vi och köpte mat & åkte hem, bilder från idag:

Det var kycklingbitar o ris. :D
Jag när jag äter.<33
Min dricka jag drack. :)

Nu sitter jag min säng och slappar, SKOLA IMORGON. >:((((( BoRiNg. Men okej..

Nu ska jag chatta vidare.



VI SES IMORGON EFTER SKOLAN. Puss. Visar bilderna på mig imorgon. Bye<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0