Vem blir sveriges nästa idol?♥

Jag har kollat på idol lite nu.. och .. det var jättekul.Unda vem som blir sveriges nästa idol! :D ♥

Nu ska jag gå och lägga mig, i morgon är det ONSDAG.. och.. eh, ja, skola som vanligt.♥

Jaee... idag i skolan var det inte så mycket som hände precis.. aso, inget speciellt.

Aja. nu ska jag göra iordning mig och gå och lägga mig i min nybäddade säng! ♥ Trött och samtidigt pigg. :P ♥ Men jag måste sova såatte..vad gör man? :P

I slutet av dan så jobbade vi 2 och en halv timme. :/ Det var superjobbigt. Man blev ju glad när skoldagen tog slut. :P ♥

Imorgon ska jag till tandläkaren. :( Jag HATAR tandläkaren. Eller..Asso,jag gillar inte att vara där, och om man har hål så måste man ju laga med dom där idiotiska maskinerna!!

aja, jag får väl stå ut. ;/ Finns ju liksom ingenting att göra.

Vi pratar väldigt mycket i skolan om VALET, det är supertråkigt. -BORING. Demokrati och massor av tråkigheter.

 

Ikväll var pappa borta, eller inte borta, men han va hos sin kompis och kollade på FOTBOLL. ♥
så det var bara jag och mamma hemma. ♥ Och vi kollade på idol såklart. Älskar det programmet. Gör ni det?§


Precis, vem blir det? Hoppas det blir nån tjej.

Eller som fridas "kommentar" - hoppas det blir nån bra!



hahaha.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaaa, vilket bra program! tycker det var många som verkade väldigt bra! den blonda tjejen som spelade gitarr var ju väldigt charmig och även hon som sjöng precis i början! vem tyckte du var bäst? <3

2010-09-07 @ 21:24:20
Postat av: mami

Verkligen vilken rivstart! Ljusa tjejen med gitarr..a..och hon unga som skrattade när hon sjöng..orginell. Puss

2010-09-07 @ 22:08:54
Postat av: Michan!

Nathalie: Aaaaa. Det är superbra. Jag tyckte som dig. hon den ljushåriga. Såg du hon som sjöng: Köp varm korv" och tog upp korvar och ketchup. :P haha.

<3 Tack för du skrev syrran! <§



Mami: Ja! dom var bra. :D <3



Tack för ni skrev alla. :D

2010-09-08 @ 16:49:25
Postat av: Elly

Japp, undra det, föresten, jätte snygg blogg<33

2010-09-08 @ 17:23:19
Postat av: Anonym

Å, tack så mycket! <3

2010-09-08 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0