Asrolig dag ! + fått en ny cykel !

Hej alla finfina saker!
Idag så vakna jag vid typ halv 11.. sen gick jag upp och åt frulle, satt vid datorn och chatta, bestämde med linnea att vi skulle hitta på nått idag. :D
Jag drog till henne vid 12 och jaaa.. vi hoppa studsmatta, sen ringde jossangossan och fråga om hon fick vad med.
klart hon fick!
Hon kom vid typ halv 2. Och då gick vi in och åt lunch. Sen satt vi vid datorn och prata & satt vid fb en stund, sen gick vi ut och åt glass och filma massa och prata o satt i hamocken och skratta. (':
Sen .. jaaa hade vi vattenkrig.. men jag va inte med.. jag bara spruta vatten på dom med vattenslangen. hihi.
Men sen så gick vi in och tog 1000000000000 webb-bilder. nejmen nästan :D
Här får ni dom:
kiram <3
allvaliga.
ser ut som om jag har astjock mage men tröjan hade puffat upp sig. haha
världscoola
hhahah driver. (;
peace out
haha
hhahha jag vet inte vad fanken jag göööör ? :o
tripp, trapp, trull
hahah
coooool eller vad?!
JAaaaa de va alla bilder , <3
nästan!
Men..
sen åt vi bullar & drack saft, sen åkte jag hem och mamma och pappa hade köpt en ny cykel till mig!!
De är en rex, älskar deeen !
kanske få se en bild på den senare!
Nu buggar min dator.. så aaah ska förklara hur man får noter på bloggen.. de kommer i nästa inlägg
Ps; nästan alla bilder är driv ! :P <3
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0