film - nu

Hej på er alla!
Ser ni någon förändring på bloggen? Jag har fixat fallande noter på bloggen! :)
Vad tycker ni ? jag tycker de blev ganska fint! säg vad ni tycker!
I alla fall för typ 5 min sen var jag ute på en promenad med mimsan, vi gick runt lite.
Imorgon ska jag vara med vickan! saknar henne sjukt mycket, vi ska ha fett med skoj! hahaha va kul de lät :D
Men japp. hon ringde typ innan 7 och jag blev jätteglad att hon ringde! :)
så jag ska dit imorgon vid halv 12!
Men vet ni, nu ska jag gå och ta en stor kopp te och sätta mig och kolla på film med pappa, mamma är i göteborg över natten för de va jobbsak hon ska va där så då ska de va en "pappaochdotter" kväll eller vad man nu ska kalla det? :P
Men jaja nu ska jag göra de som jag sa, men ha det bra!
♥ ❤ ❤ ❦
★ ☆ ✰ ✭ ✰ ✳ ❅ ☃
♩ ♪ ♫ ♬
jag och vickan för typ 1 år sen.. nej 2 .. ? 1 och ett halvt..? nej 2 tror jag ? nej 1 och ett halft! hahaha :P
miss you !

Kommentarer
Postat av: Wilma

Det blev jättefint! :D <3

2011-04-18 @ 21:15:51
URL: http://wilmajaadendarsota.blogg.se/
Postat av: Vickaan ;D<3

Läääängtar ihjäl mej :D<333

2011-04-18 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0