Förkyldningströst.

Mamma är på väg hem från arlanda, hon ska stanna på vägen och köpa en glass till mig och några exotic snacks till mig.. eftersom jag är väldigt förkyld! De bröt ut ikväll. + är liksom pollenallergisk.. så blir förkyld av de också. är riktigt jobbigt & stört !
Men jag ska ta lite te nu och kolla på mysig TV och bara slappa ikväll . - IGEN.

älskar sånna där yoghurt med jordgubb, och sen yoghurt med äpple/kanel.
dom är sååå goda!
glass, (tog bara ngn från google)
Men pussso ! nu blire teee ! <3
lots of love
♥/michan\♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0