G o d m o r g o n

ne, jag skämta bara lite me er. xd
Höhöhöhöh.
Jag har i alla fall vart i skolan idag.. o jaaaa.... vi hade slöjd och satt & prata gamla minnen typ som jag, adrian & karin har. hahaha från typ 6års till 3an. hahah.. xp
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
Kviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnoooooooooooooooooooooor.
Nej men asså. Sen efter skolan som sluta TIO ÖVER TRE gick jag med hem till gabbi. Hon hade en cykel.. och ni märkte väl hur det blåste O: heelt sjukt. jag blåste typ bort som en fjäder... xd
haha nejmen vii gick en genväg i skogen såhär en gång med jobbiga långa geggiga uppförsbackar. hahaha.
så vi blåste omkull och de va jobbigt med CYKELN. hon hade den och jag ba " KOM IGEN DÅ" och jag som bara hade en väskaaaa. Stackars gabbi. :P
Men jaaa. vi öva lite grann till imorgon. SHOW ! pirrigt..
men jaja. har inte så mkt att säga. vi åt lite kakor och isvatten och typ åt upp massa is. Men jaaa.. vi öva och åt kakor sen åkte jag hem . intressant jag vet.
åååh.
aja har inge  å säga syns senare!
Svar till elli;  hahah nejj ! det är liksom min "låttsas" lillebror så NEJ. :p

Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas det går bra imorgon! <33 :) hos oss har det inte blåst men regnat ungefär 3 dagar i sträck! :o

2011-04-07 @ 19:50:41
Postat av: Jenny

SVAR:

Hej jo jag skulle kunna göra en design åt dig som är mer personlig o som bara du har mot en mindre summa. Mejla mig hur du tänkt dig på [email protected]

2011-04-07 @ 20:16:13
URL: http://jennysmodemix.se/
Postat av: Elli

Haha, vad fett fail att det är din lillebror och jag ba "du verkar gilla"....

2011-04-08 @ 07:15:35
URL: http://goldenpridepotatis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0