H ö H ö

rubriksskit -.-
I alla faaall. egentligen orkar jag inte blogga så ni får ett knasigt videoinlägg som man hör NADA på.. men jag har dålig "mick" så ah.. ni får se mig iaf xd
haha råka stoppa för tidigt i slutet..
--
haha men dagens kläder va en "Rolling stones" tröja i rosa från thailand, och svart/gråa byxor och en svart kofta :D
MEn ja... haft en bra dag? :)
har dansat och så.. gick bra och så...
skoja
haha men de gick  väl braibra. fick några skrattatacker men sånt får man ju , varje dag så man vänjer sig. xp
men ah. orkar inte blogga.....
ska va hemma och äta snacks och gott gott. haha .
FREDAAAAAAAAAAAG !
bäst
men oj ska läsa bloggar .. höhö ny header.. ^^ va tycks.. ?
va jag byter ofta.. :S
Men har ont i haaaaaaaaaaaaaalsen fortfarande , (ingenting med det jag pratade om på ja den raden åvan men what ever ") hhahah

Kommentarer
Postat av: Elin

ja vet att jag alltid säger så men ---> skitsnygg header! :) ja känner igen skrattattacker!! :D antingen skrattar jag åt allt och livet är hur roligt som helst eller så är allting tråkit :D och ida var det en TRÅKIG och TRÖTT dag :/ och hoppas din hals blir bra snart! du har ju varit förkyld skitlänge :o stackars dig... Hur mår Mimmi? hon åt ju upp dina godisar :/ och nice videon ;) bara att ljudet inte är så bra :/ men det visste du redan! kraam!<33

puss och kraam till dig i sverige! <3 :)

2011-04-01 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0