Har inte hunnit, okok?

Tjoo !
IDag va jag i skolan som vanligt och de gick "bra" hhöhöh. sen gick jag till dansen med gabbi och malin b och mötte erica, olivia och hanna där ! vi hade de kuligt, vi lekte "GRIS" med nycklarna, man skulle kasta till varann och om man missar  får man ett "G" och så vidare om man tappar fler, och alla i vår grupp kolla på oss för vi va så högljudda, hahahh. menmen de va kul iaf, sen sluta dansen 14.10 och då åkte jag hem och fixa mig o sen åkte jag och pappa direkt till Barkaby, (som ligger ungefär 20 min härifrån), iallafall så åkte vi till farmor och farfar och först mötte upp mamma vid tåget för hon hade jobbat, sen åkte vi dit till dom, och vi satt först och skåla för FARFARS FÖDELSEDAG! han fyller år idag så vi gratta & sjöng för honom litegrann o så! (: sen gick vi ner till " Lilla barkaby" de är en jättefin resturang med jättegod mat, så där skulle vi äta middag typ vid 7, mm. Jag tog plankstek med potatismosgrej som är en rund boll eller hur man ska förklara de + beanese sås! huuuur gott som helst, men.. mättande! för först va de minnsan förätt, då va de sparris och nånting mer. sen ah , varmrätt men jag orkade inte efterätten, aja efter maten gick vi hem vid typ halv 9 och såg resten av talang & så! :)
så har min dag och kväll varit!
Hur har eran varit dååå ? :d
Jaja, orkar inte lägga upp bilder å så för kvällen, för är sååå trött. somna as-sent igår och bara orkar inte, okok? ni kanske får dom imorgon eller något.
Ajah, imorgon ska jag typ va me tessy, ( nice att hon bor typ 5 meter ifrån mig och vi är bästisar (iaf en av dom) och hon är bara ett år yngre och vi har varit "bff" sen vi va 1 år) aja vi ska iaf fira valborg, eller säger man så ?:o eller ah tända majsbrasa. * majbrasa. mena jag..
för vi har huggt ner häcken erica "misstolkade" det..
men ah våran häck och lagt den i en hög nära oss på rondellen, där ska vi tända brasa, de har vi gjort varge år nu, asså väldigt mycket, så va inte oroliga för jag ska typ brinna upp eller nått, haha.
Men de brukar alltid bli lyckat och kul! Tessy ska typ sova här eller nått kanske sen. vi får se .
har inte så mycket mer o säga. jag håller på att somna nu och mina ögon .. slockna.
men ja då ska jag nog läsa lite bloggar nu. som ni förstår har jah inte kunnat blogga idag, för idag hade jag ett "liv" jag måste få kunna vara borta en dag från datorn och inte bara sitta och droga facebook, blogg.se och andras bloggar. de fuuunkar ju bara inte!
Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0