Härlig morgon!

Skööönt !
Jag vaknade vid 11 .. xd
jag gick upp, satte på mig korta leggings, rosa klänning och svart kofta! hur somrigt och härligt somhelst!
Sen gick jag och tog 2 mackor, lite yogurt med jordgubbssylt i!
Jag gick ut i de härliga vårvädret och åt de, sen ringde jag linnea, hon ska ringa upp 12. om 1 min ! så jaaa.. härligt ! vi ska sätta upp studsmattan i think för de gjorde jag nt igår som jag sa. inga ville hjälpa mig + att therese är typ sjuk. ):
Så japp. Linnea kanske kommer hit !
men nu ska jag hämta telefonen så jag vet att de ringer snart . haha
men hare(n) toppen i dethär vackra vädret!





Jag just nu .. haha.. såhär ser jag ut idag då..
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0