Heeeeeeeeeeej.

jäääääääävla förkyldning! ååååh har fått en jobbig hosta nu också. dumma.. ):
Men aja vi ska inte va så negativa! xp
men aah idag så var vi förtst i skolan då (!) sen gick vi till ND och hade TALANGJAKT där. och det gick braa. jag & gabbi va asnervöösa! Men först börja det med dom små typ eller ah dom minsta 6åringarna. sen - ja va de lunch. PIROGER . mums!
Men ja. sen var det dom äldre.. och.. öh de gick bra.. eller jaaa va så pirrig innan sen gick de bra och de va askul!!!
Jaaaaa.
hahaha mycke jaaa.. men ja. skoja men ja. nej men åhh..
jaja haha nu sa jag de i gen men aJA .
höhöhö.
sen efter gick jag , olivia och gabbi till dansen och så. gabbi åkte hem där för hon va astrött. hon hade typ stressat upp sej eller nått innan vår tur att dansa.
så då satt jag med olivia ett tag och prata o sen kom hanna & erica.. och vi .. gjorde nått? nej men vi satt och vänta & erica o olivia stänge in sig och då kom dom inte ut.. så vi fick typ "göra sönder" dörren ungefäär. hahaha.
Men dansen sluta för nästan prick en timme sen och nu är jag hemma och slappar.
ska egentligen på musikklasserfest men jag går inte. för de första så har de vart mycke stress o så. sen är jag hostig & förkyld och imorgon..
SKA JAG FÅ VA MED I EN REKLAMFILM MED NATHA I STAN!!! och de kommer ta hela dagen så de blir inte så mycke bloggning. för ska va där 10 och får åka vid 9. så ja.
vad ska ni göra imorgon då? :)
asså orkar inte blogga är helt slut och  ska göra andra saker. heehe.

gammal.
pusssssso

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! (både för att det gick bra i talangjakten och för att ni får vara med på en reklam:D ) vad ska ni göra för reklam? :D

2011-04-08 @ 18:11:41

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0