Hej vgd

Haaha nej jag skoja! Men hejsaaan! (:
Hur mår ni då små smultrontårtor va. (;
Hehe jag är hemma från dansen, de gick bra. Vi är klara med korografin så ja. Va borta förra gången ju så jag missa massa! Men klarade det HALFT tillslut. Som om ni bryr er? Absolut. säger vi (;
Men sen när jag kom hem duscha jag och nu sitter jag här i min bästa onepiece, skyt?
Men ikväll så är mamma & pappa borta, mamma i typ småland eller neeej ! ? vet inte vart men nån stans där juste MALMÖ , haha och pappa örebro ! dom ska sova borta, de är en jobbgrejs, så denise här här och vi ska typ kolla på film o så . orka skolan imorgon. xd
Hehe.
MÅNDAGAR ÄR VÄÄÄÄÄÄÄÄÄRST man jobbar aplänge ! hatahatamåndagar !
Men har ni haft en braig dag va? :D
HEhe men nu ska jag ut och va social mot denise så jag inte sitter här och nördar hela kvällen va!? nejnej!
Vi hörs senare kväll ha de fortsatt härlig och vårig .. dagfortsättning. :)
igår.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0