hiss & diss !

* Lov!
* Att våren är här och de är varmt och man slipper dom skitjackorna, vantarna & mössorna!
* Att de är ljust längre!
* Att man har börjat grilla! de är så sjuktligt gott !
* Solen ! solen = de bästa som finns i hela världen !
* förkyldningar ! jag har varit förkyld så länge, nu räcker det!
* Att jag har haft ont i halsen sen december.. har de lite fortfarande. mest när jag vaknar!
* falska skitvänner. inget att ha! bättre att va med äkta vänner man kan lita på !
* Pollen ! asså jag är pollenallergisk är så jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Johan

grill e de göttigaste som finns

2011-04-19 @ 18:26:58

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0