Home sweet hooome . ♥

Hejsannnn, nuär jag hemma. ♥
kom hem för typ en kvart sen..
Men jag har då firat valborg med grannarna och elliot och dom andra.
dom kom hit till mig vid 5, då åt vi mat, grillat kött, potatis och beasås ! mumsigare än mumsigast.
de va då jag, mamma, pappa, tessy, gustav, janne, poffi och patrik som typ gick i 8an. men vi åt mat och elliot som är 6 år han skrattade och gjorde roliga saker så vi i "barnbordet" som satt där ute typ doooog av skratt. vi skratta asmkt..l sen hoppa vi studsmatta, kolla på tv och massa annat najsigt .
sen tyop vid 9 gick vi ut och tände vår egna lilla majbrasa, men blev ganska stoooor.. (a) ♥
Men vi spela fotboll typ 11 och då va de kolsvart så man såg typ inge, men elliot ägde han har spelat de sen han va 2.. så han va bäst juue. ♥
aaah, sen gjorde tessy illa sig och stuka benet. de va inte så najsigt. då gick vi in och la tessy på soffan, då gick jag och gustav till hans rum och gick in på hans dator och kolla youtube och massa sånt ! :)
AAaAAoo sen tog jag massa bilder på brasan , inte SEN utan INNAN . ajah intressant.
Men de har varit en mysig kväll, ska typ sova snart!
Och bilderna får ni imorgon satt ni vet o så .. LOVAR, imorgon eller på måndag. men nu ska jag sova dååå..
hoppas ni har haft en trääävlig valborg ! ♥
PUUUUUUSSS !

öhhööhöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0