Max.

Hej !
Förlåt för uppdateringen idag, har bara inte hunnit blogga!
Men jag har varit med linnea idag som ni vet! vi har haft de jättekul!
Vi har hoppat studsmatta hela dagen o varit ute hela dan å så.. o vet ni.. på en bänk ute så la jag min kamera där och linnea tröja över och när linnea skulle ta tröjan åkte kameran med och landa på stenplattorna.. gissa vad som hände.. GLAseT sprack! jag blev jätterädd när hon sa de men som tur va var det bara digital filter, asså inte riktiga glaset! så de klarade ju sig!
men ja.. sen har vi filmat massor och skrattat också !
sen åkte linnea hem vid 6 och då åkte jag, mamma, pappa och denise till MAX. resturangen i arninge!
Gottgott!
jag tog :
det där de som ni ser lite högre upp.. xd asså vaaaa?! vad snackar jag för skit ? men de ni ser .. denise tog en likadan o så ahahha :D
-
Men vet ni.. där bakom oss va de en asskum gubbe.. :O han va jättekonstig och skum.. han drack . nånting.. ? sen så rann de ner typ vid hakan så han va jättekladdig runt munnen.. han såg de inte och de va där hela tiden och jag & denise garva ihjäl oss, fast inte så högt.. men denise avstog att kolla efter en stund hon tyckte de va för äckligt.. hahahah!
Men sen åkte vi hem igen vid halv 8, och då spela jag fotboll med therese..
De har varit en rolig dag idag!
har ni haft en bra dag? :')
PUSSSSSSSSSSSss

Kommentarer
Postat av: johan

du vet att man blir fet av MAX

haha skoja lite skadar inte men va han en läskig typ

2011-04-17 @ 21:21:44
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0