Shoppat

Dehär har jag shoppat i stan idaaag !
Grön "love & hope" tjocktröja.  50;- HALVA REAPRISET! vanligt pris: 199;- (H&M)
röd/rosa "81" tjocktröja.   50;- HALVA REAPRISET!  vanligt pris: 199:-  (h&m)

DE BÄSTA AV ALLT ! Turkosa converse!  699;-  ( STADIUM )
turkost vanligt linne 49;-  (h&M)
-
O så köpte jag en pyamas ocskå en orkar inte sätta på mej den!
-
Men i alla fall. HEJ BLOGGEN XP
Jag va i stan som ni vet med mamma! vi börja med att jobba lite (som va mammas uppgift) höhöh. Sen gick vi och kolla lite, sen åt vi lunch! sushi & assiatisk buffé! Jääääättegooott verkligen!
Men jaaaapp ! De va mysigt!
Sen gick vi och köpte de som är på bilderna. höhöh! de va massa REA å så på H&M :D så passa på lite!
Japp. Sen gick vi och köpte "strepsils" i honung & citron för min hals! för har fått ont i halsen. Jättekul. NOOOOOOOOOT.
Vi köpte även allergitabletter för min pollenallergi och skavsårsplåster!
Sen åkte vi hem och kom hem för kanske en timme sen ? nej halvtimme sen tror jag.
Men åååh. har så sjukt ont i halsen , så jag ska gå ut och ta en sån där "strepsils"
HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA DAG! :'D
♥  lots of love  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0