Skratta på ni bara.

- Vad heter du lille vän?
- Tom.
- Är det efter pappa?
- Nej, efter hans plånbok.
--
- Mamma, jag går ut och leker du.
- Med dom där byxorna?
- Nej, med min kompis.
--
Lilla Anna kommer första dagen till skolan..
- Träbänkar! Och detta ska vara första klass?
--
En känd sångare sjöng för patienterna på ett sjukhus.
Han avslutade med en glad hälsning:
- Hejdå, och hoppas att ni blir bättre!
- Tack detsamma! svarade patienterna
--
- Folk skämtar om min vikt.
- Äh, ta de lungt, upp med hakorna.

HAhahahaah :D De är bara jag & linnea som fattar, gabbi fattade inte? :O
hahah va tycker ni ? xd 


Kommentarer
Postat av: linnea

haha:) den här om lilla Anna är ju bäst!!<3<3<3<3

2011-04-16 @ 16:06:16
URL: http://thisisjustwhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0