Skrattat till hes.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !
Nu har jag bakat HASTBULLAR med linnet! dom blev jätte goda och smarriga!
Sen så gick jag & linnet ut och tog lite bilder, typ jättenågra. sen så satte vi oss på hamocken .
Vi satt och prata & skratta tills jag blev hes , hahaha! askuuul ! men nu har hon åkt precis och nu ska jag äta spagetti & köttfärssås som syrran lagat!
Ikväll kommer mamma hem & pappa har redan kommit.
men vi hörs senare ikväll eller något ! ha de så bra. xd <3
just nu.. jag vet att min webbkamera suger men aja.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0