superbror

Hej !
Efter de inlägget jag skrev så kollade jag & pappa på "superbror" <-- den va rätt så bra tycker jag!
lite sorglig, läskig, spännande o massa annat!
De är en dansk film som handlar om en lillebror som är mobbad i skolan, han "lillebrorn" har en storebror som har en sjukdom.. han är rädd och feg, (storebrorn) och lillebrorn tycker han är jobbig. han är i sin egen värld storebrorshan, älskar rymden och gör täckningar till lillebrorn och vill att han ska va glad. Sen ber lillebrorn en bön till stjärnorna och ber att han ska få en bror med krafter , en cool kille som kan få honom att klå dom som mobbar lillebrorn.. se filmen så får ni veta ännu mer och vad som händer :D
----
Nu ska jag kolla på TV en stund och dricka min 2:ra kopp te :D
hare*n* bra :DD
puss

Kommentarer
Postat av: She-ra7

heej skulle kommentera så nu gör jag det :)

Fin blogg föresten;)

2011-04-18 @ 22:16:45
Postat av: Johan

Heej nu vill ja se den

Den värkar bra

2011-04-19 @ 15:57:36
Postat av: Johan

Vem e sha-ra7 :) ja bara undrar men hej igen

2011-04-19 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0