Svar (:

Svar till malin: Jaa, jag vet! den var superlyxig och god! jag åt bara den där gula kakan för att jag tål inte dom andra för det var nötter i. :p tack för kommentaren ! :)
---
Svar till Linn: Ja, Gotland är ett av mina favoritställen, det är ju underbart där! - Jaha va roligt! :)
---
Svar till Josefine: Jaaa. det var den också! (:
---
Svar till N roll ankboy: okeeejj..? xd
---
Svar till Annie: Tack så mycket ! .. det är min syrra NATHALIES eller DENISE kamera, kommer inte riktigt ihåg. men dom har likadana kameror. Det är iallafall en systemkamera.. Canon eller Nikon. Förlåt att du inte fick något riktigt svar men jag vet inte riktigt. :P
Kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0