Taget från: http://wilmajaadendarsota.blogg.se/

1.Vilken svordom använder du mest? öh typ fan eller jävlar..  
2. Äger du en iPod? Yepp
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Jag använder inte väckarklocka, haha jag blir väckt. Fast vaknar typ aldrig .. xd
4. Hur många resväskor äger du? 1 . eller jag har 2, men den som jag inte använder är från när jag var jätteliten.. det är .. törnrosa på. thihi..
5. Använder du flip-floppar? Jopps, på vintern. NAAAT. Nej men på sommarn, typ på stränder å så.  
6. Var köper du dina matvaror ifrån? ICA eller Coop tror jag väl ? inte vet jaaaaaag. orka ha koll på dee. bara går in i affären, typ.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Njaa, det är sjukt olika  öööh typ båda beror på.. hur man ser ut. xd
8. Vilken var den senaste filmen du såg? nån med Selena gomez typ. :P
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompisar. <3 
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till mig, min familj och ngn vän! Och massor med kläääder <333 & poooooool för fankeeen :D :D 
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Jepp 
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nejjjjee.
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? hahah .. typ hannah montana från förra året, typ. använder ju bara Spotify! 
14. Vilket är världens bästa band just nu? Vet inte 
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?Det tror jag inte...? 
16. När var senast någon stötte på dig? Ääh typ i måndags.. är ju sjuk såå. xd
17. Vad åt du till middag senast? Jordgubbskräm.. har liksom ingen aptit :O
18 Använder du huvtröjor? Ibland <3
19. Kan du vissla? naa.., de låter heeeemskt..
20. Vem var den senaste som ringde dig? mamma som sa att jag skulle dricka.. vatten asså. 
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? aj döunt nöu 
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Kanske ( falska vänner you know )
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? Täby...?
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Typ Stockholms största!
26. Hur många syskon har du? 3 <3
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, kanske bara någon gång ibland ?
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen!
29. Äger du några popband t-shirts? Nope
30. När flög du senast? Januari. (thailaaaand) <3 saknar sååååå mkt! 
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 och en hård träsoffa med nått mjukt över.. x)
32. Läser du för skojs skull? Tyyyp.. mest läser jag bloggar. (a) :D 
33. Pratar du några andra språk? Engelska på engelskalektionen?
34. Diskar du din egen disk? Ställer bara in det i diskmaskinen 
35. Har du gråtit offentligt? Ja 
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laaaptop (:
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Jepp
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nää, men när jag blir vuxen 
39. Är du kaxig? När jag måste .. eller ah ibland. höhöh.
40. Kan du kasta macka? Hahaha. trodde du mena en riktig. :'D
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nepps
42. Vad har du med dig in på bion? Popcorn o läsk typ ? & kanske gooodis :DD 
43. Vem är din favoritlärare och varför? Gitte typ & annelie :)
44. Har du dejtat någon av en annan religion? ?
45. Vad har du för väder? fint.
46. Har du en blogg? Nej absolut inte.. vad TROR NI ?!  xd
47. Vilket är ditt favoritämne? Idrott, musik, bild, hk och typ mycke utan när man sitter och jobbar på sånna där vanliga jobbarlektioner ni vet.. :P
48. Gillar du att flyga? Kan inte.. tyvärr. är ingen fågel. xp
49. Vad ogillar du? falska vänner -.-
50. När sov du senast på golvet? när jag sov på golvet? vetinte.
51. Vilken är din favoritdrink? Fanta ,Cola
52. Gillar du din boendesituation? jaråå. men vill bo med sjötomt :DDDDD 
53. Vilken är din mammas hemstad? ööh där jag bor?

54. Din pappas hemstad? stockholm där jag bor.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? venne ritkigt
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? yes.. 
58. Vilken är din favoritfrukt? hmmm.. älskar alla frukter! :DDD <3 älskar vattenmelon, houngungsmelon, äpplen, clementiner och typ alla aNDRA. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0