Borta bra men hemma bäst.

Heje mina älskade läsare <3
Har precis kommit hem, eller för kanske 20 min sen? Då började jag packa upp och lägga allt på plats & tog en skinkostmacka. Sen starta jag upp min älskade dator.. Så nu sitter jag här och allt känns toppenbra. Finns INGENTING negativt nu .. mår toppen, svalt och skönt i mitt rum, ska träffa gabbi snart och bara att allting är toppen.
På färgan var de superkul och sammanträffande att jag träffade MARTINA där! Såg henne precis när vi steg på båten så var med henne hela tiden. Vi hade superkul och flumma runt haha, xd
Iallafall så .. äntligen är jag hemma. Tog 1 hem med bilden från .. nånstans .. haha båthamnen iallafall..
Men alla vet ju att de är "BORTA BRA MEN HEMMA BÄST" de är ju alltid så.
Nu ska jag försöka få bort viruset från datorn och sen sova tänkte jag .. Är supertrött efter en lång dag!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Gabriela.G.Forsman

hej, michelle ! jag tänkte säga att du e sjukt fin och

att du e snäll hej då ha en bra dag <3

2011-08-13 @ 00:27:09
URL: http://duvetbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0