Do-nut


HAHA hajar ni .. Do-nut (do not) .. <3


Aja iallfall .. förlåååt för den dåligaste uppdateringen idag .. har liksom haft fullt upp och hade INGEN lust. Har just nu ful design, inga kommentarer och dålig statestik, så de va inge lockande att blogga idag .. Snälla kommentera mer. JAg ber er de blir så jäkla tråkigt annars + de blir dålig uppdate annars .. ju mer ni kommenterar desto mer bloggar jag. De blir ju så.
Men iallafaaall .. Idag så kom syrrorna vid 11 ungefär. Då klev dom av båten. Då åkte vi hem och ja .. tog de lunt i en halvtimme, sen åkte vi ner och käkade lunch! De va galet god mat! Jag åt OXFILÈPASTA! Åh så gott de va. Denise tog lasagne, fnatta räksallad, mamma kyckling, mormor kyckling och pappa .. kommer jag inte ihåg.. :P
De va iallafall riktigt gott. Aja, efter maten så gick vi ner till glassbaren vid hamnen. De tog typ 45 minuter att gå dit för att vi gick en omväg för att kolla på huset vi bodde i förra året! :) Såg exakt likadant ut. O när vi kom fram till glassbaren var de GALET mycket folk, man ska ta sånnadär nummerlappar, och på den där "skylten" stog de 15 .. och vet ni vad vi hade .. ? - 77 ! Asså åh ! Men ja, de finns ju 140 olika glassar där så då gick vi runt och ba " ah jag tar lakrits, eller nej hallon, eller nej mango, nej jag menar citron " haha de blir typ så. Men sen är jag så klok så jag hittade en gammal nummerlapp nån annan slängt för dom gav upp. 65, lite bättre iallafall ? ;)
Men ja .. jag bestämde mig för polka & dumle, fetagott.
Ahja, efter åkte vi hem och ja .. tog lite bilder på kameran! Men imorgon blir de en "fotodag" och "marknadsdag" i think. ;) Idag var båda så trötta. Denise hade ont i magen å så. Men jaaa .. LÄNGTAR TILLS JAG FÅR EN NY DESIGN ! Ni kommer nog få se att jag har en ny design snart ;)
Men ja, nu är mamma, denise och fnatta och handlar ägg typ, haha pallade inte följa med för ville ju blogga till er. Sen ska vi nog spela spel allihopa. Najsigt bajsigt. HAha nej men nu ska jag fixa några ärenden. hhahaha fett fail de lät men nu ska jag fixa lite grejer så vi hörs senare! Puss & hej.

hahahahha liten chey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0