Förlåt då.


SMAKPROV FRÅN GOTLAND
Hej
Idag så har jag inte uppdaterat jättemycket, men de blir ju så när jag är på gotland, kan inte vara osocial hela tiden, visst?!
Blir mycketmycket mer uppdatering när jag kommer hem (lördag)
Iallafall.. idag har vi tagit bilder och varit vid hamnen och käkat en asgod pizza.
ASSÅ SHIT VA FB DAMPAR.
ahja .. VÄNTAR PÅ MIN DESIGN haha vet inte när den kommer menmen den blir klar när den blir klar.
Iallafallo så .. ja har vi haft rätt kul idag å så :D imorgon åker denise och natha :( Och sen åker vi på fredag sent . Men jao den var vi på riddarspelen med papi, de va kul att se och hästarna va fett snabba :$
men jao de slutade 9 typ och jag hade tunna tights på mej och inte så tjock tröja och de va typ 15 grader ute så vi frös ihjäl. Hade ingen filt eller nått & vi satt på träbänkar och de regna så jag fick ont i halsen och blev förkyld å grejer.. :/ Så vi gick plågsamt i stormen efter o de va rätt mörkt och var askissnödiga båda två .. så vi gick in i närmaste "affär" och de va en pub med fulla människor, men va gör man om de typ bara finns en toa i hela visby, känns de som .. haha. Men jao efter gick vi och mötte denise, natha o mami som var på en resturang, då gick vi till mc donalds.. för de va de närmaste och jag o pappa hade inte ätit middag .. så ja .. tog kycklingbitar :'D Fetagott asså, värsta fettobarn man är men imorn blire träning för fullt asso. värsta tjockisen kännner jag mig som nu. Men shit måste sova men de blir dålig upptate imorn också .. men ni måste fan kommentera för ni kommenterar inte ett skiiiit .

Kommentarer
Postat av: fia

näääär kommer du hem? <3333

puss!<3

2011-08-11 @ 12:37:51
URL: http://fiaeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0