Gabbi din lilla skitkorv, svara !

Hej bloggen & godmorgon!
Idag vaknade jag typ 11 eller nått? jag sov asbra inatt, var supertrött och somnade på typ 1 sek.. xd
MEN FUCK GABBI SVARA! Vi ska va idag och har ringt dej 10000 gånger på mobilen, hem till dej och din pappa. HAR DU DRUNKNAT I TOAN ELLER ?! Men gabbi ring mej om du ser de hära NU, eller ring mej bara över huvudtaget !

-
Ursäkta för mitt damputbrott men åh .. får snart bestämma med nån annan för palla vänta hela tiden .. :/ Men värkar som att INGEN kan . kuuul. eller inte. .

Jajajaj va ska jag göra? känner mej uttråkad och kan ju inte bara slöa framför datorn hela dagen också, de gååår ju inte.
menmen ska försöka ringa igen då tills de börjar växa mossa på mej så herå.
Såhär kommer typ jag se ut när de börjar växa mossa på mej.
mossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0