Godmooooorgon <3333

Hellu alla sesamkakor! :love: haha nej men HEJ.
Imorse vaknade jag 10, hihih *stolt* nej men *jag ställde klockan på ringning..*
Då gick jag upp och duschade på direkten så jag blev fräshig, hade världens smutsigaste och äckligaste hår så nu är de tvättat och fräsht. Sen så klädde jag på mejj min favoritstil:
Dedär har jag på mej, jag vet att jag har haft de för nån vecka sen men nu har jag de igen för jag älskar tröjan och de är snyggt :P
--
Aja, sen efter jag klätt på mej åt jag lite frukost. Är typ inte färdig än för tog bara en liiiiten skål yoghurt så ska ut och ta en macka åsså tror jag ! Ahja sms:a denisen och fråga när jag skulle komma, hon hade ont i magen så hon skulle vila lite sen ska jag komma liite senare! Men ja .. har fortfarande de jävla viruset i datorn! asjobbigt! ah men vi hörs lite senare å så .. ha en bra dag!
puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0