JAG FÅR ÅNGEST .

Nejmen nästan. känns jättekonstigt och jobbigt att har inte uppdaterat så mycket idag . Men skolan börjar snart så måste leva livet innan den börjar. måste utnyttja sommarlovet och inte bara sitta inne vid en dataskärm och blogga hela dagarna - de gåååår inte.
Men iallafall, idag har de varit en bra dag i stan - åkte hem vid kanske .. Ah ni vet ju, skrev ju ett inlägg innan jag klev på tunnelbanan hem så ni vet ungefär. Åkte en snabbis till mörby centrum också och köpte ett par beascha (KANINTESTAVA) byxor som kostade 50:- .. Jag testa dom inte äns, eller typ ingenting. Bara köpte dom, shit xd
ahjajaja. när vi kom hem så .. åt vi lite middag så stack vi och sprang, hade sjukt ont i benen så ni anar inte. Är helt slut nu! Efter träningen åkte vi direkt till sats och hade pilates typ. De är lite yoga och balans typ. Skittråkigt men bra! Sen åkte vi hem och kom hem vid typ halv 10, då duscha jag och åt lite mat och melon. RIKTIGT GOTT!
O nu sitter jag här helt slut och trött o vill typ bara sova men har massa att göra på datorn hiihihi.
Men ja .. inlägget kan inte bli intressantare så bäst jag slutar, nu fick ni veta hur min dag såg ut :D
Älskar bilderna! :)
Puuuuuuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0