JAG KÄNNER MEJ DUKTIG :'D

Hej alla underbara läsare! :') Gabbi åkte hem vid 7 eller typ kvart i då .. men då stack jag och mamma ut och sprang 3 km eller va de är .. typ de. vi sprang i spåret som vanligt, kommer springa varje dag nu . Tills skolan börjar alltså ( 10 dagar ) så jag ska bli smalare för gick upp lite efter allt onyttigt i gotland .. :S så nu ska jag jobba ner de .. hahahah de lät fett faaail . menmen .. nu har jag iallafall varit ute och sprungit.  - och när jag kom hem gjorde jag typ 70 situps . Iallafaaall så har jag precis dushat och showerat in mej hahahah. Men jao och nu sitter jag här i sängen och chattar med snälliga FIA :D <3 röulig tjej de :)
Men ska snart äta, kyckling . mums. VILL HA TACOS . de är så underbart gått. men nu ska jag äta typ så hörs senare! PUUUUSS <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0