JAO HEJ RUBRIK.

Hejsan!
Förlåt för uppdateringen ikväll .. har inte haft tid att blogga! Har möblerat om i rummet! Jättemysigt är de nu! älskar de och ångrar ingenting! Tröttnade på de gamla så kul med förändring! Senare får ni en före&efter bild! :) KUL VA?!
Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och funderar ut en bloggvinnare! är ni spända hihihi? nejmen de är faktiskt riktigt svårt! 20 har deltagit och svårt att bestämma liksom .. men jag tror jag vet vinnarna.. så de kommer i nästa inlägg så de får ni bara inte missa! Men ja .. ikväll så har jag varit med Therese. hon kom vid 8 kanske? å då tog vi massa foton men alla blev fuliga på mej... :/ jajaja vi hade kul iallafall ! Hon gick hem vid 10 eller ja .. typ. Då fick jag ansiktsbehandling för försöka få bort finnen på kinden nivet .. med fan va ont de gjorde! Värkte som tusen så jag sa "SLUTA" liksom men ja.. haha o så .. jajaj. VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA.
imorgon ska jag köpa lite rosa saker till rummet som detaljer och kanske therese är med eller nått ? för hon ville ses imorgon också.
Men ja, till middag åt jag burksallad . sjuuukt gott.
Men ja har inget mer att säga, så ..
just nu ..
puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0