Michelle TIPSAR!


Den här body buttern! Så underbar och doftar så gott! Smultrondoft faktiskt!
De är handplockade smultron med 100% naturlig doft! De är inga "perabener" (stavning) i som de är i "The body shop" krämerna! Perabener är inte bra alls för huden, farliga grejer de! Så THE BODY SHOP är inte ALLS lika bra som björk & berries krämerna! Jag LOVAR! Jag använder den där själv och älskar den! Den finns även i hallon också! Dom finns att köpa på: åhléns, NK & kicks, ni kan nog beställa dom från hemsidan också! (TROR JAG! HEMSIDAN HITTAR NI HÄÄÄÄR ! <-- klicka på den så trycker ni på "SVENSKA" så kan ni kolla upp den.
De finns även MASSA mer björk & berries produkter nu så passa på nu att köp eftersom de är superbra grejer!

-----------------
oj, kom visst på att jag redan skrivit ett inlägg om BJÖRK & BERRIES! där står de mer fakta om ni vill veta mer!
Klicka HÄR för att komma till inlägget jag skrev om de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0