OJ FÖRLÅT JAG VÄCKTE DEJ.

HAha hej och godmorgon!
Vaknade vid 10 av att mamma väckte mig och sa att hon skulle åka till jobbet. Så då satt jag med mobilen i en halvtimme typ haha, sen gick jag upp och åt god frukost & ringde linnea.. jag väckte henne .. hihihi sorry .. men hon får inte soova så länge, hhaah skoja . men ja.. hon kommer 11.30 eller 12.00 vi får se ! grymt.
Men ja .. ska fixa några tidinställda och lära mej i photoshop sen klä på mej o fixa mej lite.
HAHAHAHAHA jag lovar jag driver . jag är INTE seriös , jag är inte fjortis haahah tycker bara de är så kul att skoja med er xd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0