RUBRIK JAO .

Hejejejej . Får verkligen ångest när jag inte bloggar, :S blir ju så. men ni kommenterar ju knappt så de blir ju så haha. Men ja. idag har jag haft tråkigt, hela dagen. Bara slappat liksom .. har städat hela min stora låda med 100000000 gamla grejer och hitta gamla pinsamma dagböcker. asså shit haha.. Men ah .. de tog ett tag och sen alla pennor .. de va kanske 4560600302006 styckna så dog typ . nejmen jag kämpade på. Sen så vid 5 eller nått åkte jag och mamma till solna, först till solna centrum för mamma skulle fixa några jobbgreje. Sen åkte vi till Nathalie och Martin! Där så .. ja var vi där och sen kom Philip (låttsas "lillebror") som är typ 10 och ska börja i 5an nu .. de är så komplicerat att förklara men vi är inte direkt SYSKON. Aja, sen kom Denise .. :D O ja .. då åt vi mat, HAMBURGARE ! sjuuukt gott! Jättegott bröd och allting var så mumsigt så åååh måste göras om här hemma, så gott vare! Jajjajaja. Sen kollade vi på gamla klipp när vi var små. Alla satt samlade i soffan och kolla på de, myspys haha :) Så vid 9 eller nått - halv tio kanske, åkte jag och mamma hem. Då åt vi MELONAS . skitgott. Och nu sitter jag här, och ska snart sova. Imorgon ska jag vara med Denise, tror jag. :O nejmen man vet aldrig med henne haha.. men ska ringa/messa henne imorn när jag vaknar! :) ska springa imorgon också, blev en träningsfri dag idag .. ! Menmen ska sova nu så vi hörs imorgon! PUSS OCH GODNATT!
Klockan är 00.00 - arkivbild iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0